מגזין שיווקי

אתר המלצות

רופא עיניים פרטי
בריאות

רופא עיניים פרטי כל היתרונות

הראייה היא משמעותית עבורנו אך בעיות בראייה או בעיות בעיניים פוגעות בתפקוד היומי שלנו ובאיכות החיים לנו. בעיות בעיניים כגון לחץ תוך עיני יובש בעיניים ועוד  חשוב לטפל מוקדם ככל האפשר. החשיבות של הטיפול המהיר הוא הן בבריאות העיניים שלנו למניעת החמרה כתוצאה של הזנחה והן בשתפקוד היומי יומי.  לפיכך, מומלץ לפנות אל רופא עיניים פרטי שזמינותו ואיכות הטיפול שלו הן מהירות ומיטביות.

באיזה מקרים אדם נדרש לפנות לרופא עיניים?

רפואת עיניים – אופטלמולוגיה הינה אחד מתחומי ההתמחות המרכזיים בעולם הרפואה.  רוב אנשים בגיל מבוגר מתחילים סימנים של החלשות העיניים עם הגיל חדות הראיה יורדת ויש צורך במשקפיים לקריאה, ויותר אנשים סובלים מבעיות עיניים ובעיות ראייה, ופונים לרופא עיניים במגוון מצבים ומקרים, למעשה בכל גיל ניתן לסבול מבעיות עיניים.

קבלת ייעוץ, אבחון וטיפול במחלות עיניים ובעיות עיניים,  ביניהן נמנות: גלאוקומה, קטרקט, הפרדות זגוגית, אישונים לא שווים, יובש בעיניים, תופעת עכבישים בעיניים  ועוד.

ייעוץ, אבחון, טיפול ומעקב שוטף לבעיות ראייה שונות מחייב פניה אל רופא עיניים.

במהלך הביקור הרופא יבצע מספר בדיקות ובמידת הצורך ישלח את המטופל לבדיקות נוספות ביצוע של בדיקות עיניים שונות כמו:  בדיקת שדה ראייה, בדיקת מיפוי הקרנית, מדידת עובי הקרנית, בדיקת עיניים שגרתית לחולי סוכרת, בדיקת לחץ תוך עיני, בדיקת גלאוקומה, בדיקות למרכיבי משקפיים ועוד בהתאם למטופל.

טיפול אצל רופא עיניים פרטי

אין ספק שגם ברפואה הציבורית וגם ברפואה הפרטית ישנם מומחים לרפואת עיניים. עם זאת לא פעם הזמנת תור לרופא עיניים משמעותה המתנה של חודשים ארוכים, ולכן כאשר עולה הצורך בתור לרופא עיניים , במיוחד שמדובר בדברים דחופים אנחנו נעדיף ללכת אל רופא עיניים פרטי – בעיקר בשל  שבכך.

רמת האבחון והטיפול

רופא עיניים שמקבל מדי יום מטופלים רבים לא פעם נכנע למהירות ומכאן שלא תמיד הוא יענה בסבלנות או יהיה אדיב מאוג למטופליו. רופא עיניים פרטי מקדיש למטופליו את הזמן הנדר, יש לו זמן לענות למטופלים או לקבל אותם ללא דיחוי במידת הצורך, ללמוד היטב את המטופל ולבחון כל פרט לעומק. לענות על שאלות בסבלנות ובהתאם למקרה לבנות את תכנית הטיפול הנכונה ביותר עבורו והמתאימה ביותר לצרכיו ולהתנהלותו.

ליווי ומעקב ברמה האישית

רופא עיניים פרטי ילווה את מטופליו באופן אישי, בין אם הם נדרשים לאבחון או  להתערבות כירורגית או  כל מחלת עיניים.   רופא עיניים פרטי יכול להעניק את הליווי והיחס האישי יבואו לידי ביטוי בזמינות של הרופא גם בטלפון לכל שאלה ובקשה של מטופליו.

זמינות גבוהה ואפשרות לקבוע תור בטווח קצר

אחד הנושאים הכאובים הוא  זמינות התורים בקופת חולים ולכן הזמינות הגבוהה אצל רופא עיניים פרטי היא יתרון עצום. לרוב, עומסים בקופת החולים מביאה לכך שיש זמני קבלה מוגבלים במקביל לעומס הפניות. עבור אדם הסובל מבעיית עיניים כלשהי, לא תמיד יש לו זמן להמתנה ארוכה עד לבוא תורו, מעבר  לכך המתנה עלולה להביא לפגיעה משמעותית ולעיתים בלתי הפיכה בעיניים. תוכלו לקבוע תור במהירות יחסית אל רופא עיניים פרטי ובמקרים דחופים אפילו באופן מיידי. משמעות היא אבחון מהיר ומתן טיפול הולם בהקדם.

כמה עולה רופא עיניים פרטי

כל מי שמחזיק בביטוח פרטי או ביטוח משלים מטעם אחד מקופות החולים יוכל, יוכל לקבל החזר חלקי או מלא על התייעצות אצל רופא עיניים פרטי. לפיכך, בכל בעיית עיניים, מהרו לקבוע תור אצל רופא עיניים פרטי ותשיגו עיניים בריאות ואיכות חיים

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *