מגזין שיווקי

אתר המלצות

שמלות בת מצווה
ילדים קניות

שמלת בת מצווה לבחור נכון

מסיבת בת מצווה הוא ערב גדול עבור הנערה ולכל המשפחה. לרוב הוא יכלול יום צילומים או יום כיף אבל המסיבה הוא שיא האירוע שם תפגשי את המשפחה והחברים תחגגי ותרקדי עם כולם. אחת ההתלבטויות היא איזו שמלה לבחור? ערכנו עבורך טיפים לבחירת שמלות בת מצווה שתתאים במיוחד עבורך.

בת מצווה יש פעם בחיים וחשוב לך להיראות הכי מושלמת בו. כמובן שלכל אחת טעם משלה לשמלה המושלמת שלה. עם זאת המבחר הגדול יכול לבלבל ולא תמיד יהיה קל לבחור.

מה הסגנון שלך?

זו שאלה גדולה אבל לכל אחת בראש יש את השמלה שהיא תרצה ללבוש באירוע שלה. יש בנות שירצו שמלה של נסיכות ויש שיעדיפו שמלה שיקית או שמלת מיני ויש שיעדיפו שמלה ארוכה בסגנון זרוק יותר. חשוב להתאים את השמלה למה שאת אוהב כדי שתרגישי הכי נוח ולא כמו תחפושת.

 

את הכי יפה שנוח לך

אחד הנושאים החשובים הוא הנוחות. שמלת בת מצווה שיושבת במידה הנכונה והמתאימה לסגנון של בת המצווה תשב בצורה מושלמת ומכאן שתהיה נוחה לבת המצווה. שימו לב שאם קונים שמלת סטרפלס שאין משיכה של החלק העליון כל הערב, או שמלה שלא נוח לזוז בה שרוצים לרקוד. לא פעם התפקיד שלנו כהורים לראות את הנושא הזה כבר בזמן מדידה. שאת מודדת את השמלה חשוב לנוע איתה ולראות שאכן היא נוחה ונוח לך לרקוד ולהסתובב איתה.

טרנדים בשמלות

אחת לתקופה ניתן למצוא טרנד חדש לשמלות בת מצווה, לעיתים זה יהיה סטרפלס או שמלת בת מצווה לא סימטרית, לעיתים זה יהיה עם כתפייה אחת ועוד. את יכולה לבחור שמלה לפי הטרנד אך חשוב לראות שאכן היא מתאימה לגוף ושהיא נוחה וזו השמלה שאת אוהבת ואם לא תוכלי לדבוק בטעמך האישי ולבחור את מה שאת אוהבת.

מדידות

כניסה לחנות בגדים יכולה ליצור בלבול, לעיתים הבלבול מהמבחר הגדול יכול להביא לחסור החלטה מרוב סגנונות ושמלות. חשוב לשוחח עם המוכרת ולספר לה איך את רואה את השמלה שאת רוצה, יהיה קל יותר להתמקד במה שאת אוהבת ולא למדוד אינספור שמלות שלא מוצאות חן בעינייך בכלל. ההמלצה למדוד שלוש או ארבע שמלות ולא יותר מזה אחרת את עלולה למצוא את עצמך בחוסר החלטה. לכי עם אמא או חברה בקשי שיצלמו אותך עם השמלה, כך תוכלי ללכת הביתה ולחשוב איזו שמלה הכי מתאימה לך.

אפשר להתייעץ עם חברות ועם אמא, אבל זכרי שבסופו של  דבר כדאי שתבחרי את השמלה שאת הכי אוהבת ושבה את מרגישה הכי נוח. את מוזמנת לחפש את שמלת החלומות שלך באתר של נטעלה המציעה מגוון גדול של שמלות בת מצווה, שמלות צנועות ושמלות שני חלקים.

 

 

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *