מגזין שיווקי

אתר המלצות

קליניקה להשכרה לרופא
עסקים

קליניקה להשכרה לרופא

כיום יותר ויותר רופאים מציעים את שירותם דרך מרפאות מומחים. עולם הבריאות והטיפול מתרחב ומתפשט והצורך ברופאים מומחים עולה. ורופאים בתחום זה מחפשים דרכים חדשות להתמודד עם האתגרים ולשפר את איכות השירות שהם מספקים. קליניקה להשכרה לרופא מאפשרת לרופאים להגדיל את העסק שלהם.

קליניקה להשכרה לרופא

פתיחת קליניקה דורשת יכולת פיננסית גבוהה, להשקיע בציוד וברהוט הנדרש במרפאה, חדר טיפולים נוח, חדר המתנה,  פקידה למתן שירותי משרד ולבדוק את נושא הנגישות והחנייה למטופלים. לרוב רופא הנותן שירות ללקוחותיו יעבוד מספר ימים בשבוע בלבד. בבנוסף על הרופא לנהל את העסק, לדאוג לתשלומים השונים, לשלם משכורת לפקידה ועוד. כל אלה מסיתים את הרופא מעבודתו והתמקדות במטופליו. השכרת קליניקה הכוללת שירותי משרד היא הפתרון הנוח עבורם. השכרת קליניקה על בסיס יומי, החוסך להם בהוצאות ובענייני בירוקרטיה רבים.

יתרונות רבים של קליניקה שכורה

קליניקה להשכרה מאפשרת לרופאים להתרכז בעבודתם ולא להיות מוסחים בניהול העסק של הקליניקה. מרפאת מומחים מצעיה לרופא מעבר לחדר רופא, ציוד המתאים לרופא , גם שירותי משרד מקצועיים, קביעת תורים, הודעות למטופלים ועוד.

השכרת קליניקה היא פתרון נוח החוסך השקעה של סכומים גדולים בהשכרת מקום, ברכישת ציוד והשקעות נוספות במזכירות ועוד, מרפאת מומחים המציעה השכרת קליניקה לפי ימים או לפי ססיות היא פתרון קל ונוח הופכת את הפעילות המקצועית לפתרון יעיל ונוח

האפשרות לשכור קליניקה מאפשרת גמישות במיקום המרפאה,כך תוכלו לעבוד יום אחד בהרצליה ויום אחד בתל אביב או בראשון וכך להגדיל את קהל יעד שלכם.

דגשים בבחירת קליניקה להשכרה לרופאים

בחירת קליניקה להשכרה היא החלטה מרכזית ומשמעותית לרופאים המעוניינים לפתח את פעילותם המקצועית. ישנם דגשים מסוימים שחשוב להתחשב בהם כחלק מתהליך ההחלטה. הנה כמה נקודות מרכזיות:

מיקום ונגישות

בעת בחירת קלינקה חשוב לשים לב למיקום הקליניקה, האם היא באזור שיש אוכלוסיה רבה, האם יש נגישות קלה למקום מבחינת תחבורה ציבורית, האם יש חניה במקום הזמינה ללקוחות המרפאה.

תשתיות ושירותים

מרפאת מומחים לרוב תכלול מספר חדרים עם ציוד המתאים לרופא. בדקו כי במרפאה ישנו הציוד שאתם זקוקים לו, האם יש שירותי משרד במקוםץ חדרי המתנה נוחים, האם הקירות במשרד אטומים  לרעש ועוד.

מיקום המטופלים שלכם

בחירה של קליניקה להשכרה מאפשר לכם להגדיל את מספר המטופלים שלכם. בררו על המרפאה האם יש לה קהל יעד קבוע, האם יש עוד רופאים במרפאה.

תמיכה ניהולית

בדקו את התמיכה הניהולית שאתם תקבלו מהמקום. יש לוודא שיש צוות מקצועי ותמיכה ניהולית. האם יש צוות מזכירות שיכולות לתת מענה למטופלים ואף גביה של התשלומים.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *